Axlar igår själv och ben idag med Nina

Den här veckan har börjat med att jag har varit taggad som fan mycket ennergia måste vara de grymma kosttilskotten från FAIRING RaGe NiTrO, KrE-aLkALyN,TeStObooSteR AM/PM, OmEgA 3 och AmInO rush.
Den här veckan kommer att vara den bästa. Igår vart det Axlar:

Stående millitär press 5 * 10
Superset
Sido flyes 5 * 10

Tri-set
Shrugs 5 * 15-10
Lutande reverse flyes m hantlar 5 * 10
Sido flyes 5 * 10

Reverse peck deck 4 * 10
Superset
Sido flyes 4 * 15

Avslutade med 4 runder nonstop enarms sido Flyes 10 reps...
Sen väntar man på kubnder som skulle komma undrar om man var taggad för jag körde allt detta på  40 min :)





Dagens galna pass med min Starka Kund Nina som körde med mig för första gången. Vi började med :

Uppvärmning 3 * 20 resps benspark
Benpress 5 * 15
Superset 
Utfall på plats 5 * 20 steg "ExplosivA"
Raka mark 5 * 10-8 reps
Superset
Utfallsgång 5 * 40 steg
Benspark 5 * 15
Sittande lårcurls 5 * 15

Nu ska man jobba snart igen efter man har fått i sig en proteinshake som består av 30 g vitargo och Fairings goda Complete lll blåbär/vanilj mums :)

Längtar tills ikväll då jag ska på Jay-z konsert på globen jippi med dom bästa uitan bandidos ;)





Sponsorer:



AMIR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0