Jenny fyller 30 år

Igår fyllde min vän Jenny 30 bast o vade firades med god mat, tårta m.m. Men var tvungen att vara skärpt o följa kostplanen het Johan har satt inför SM i AF. Fan vad jag längtar :). Vill tack Jenny och Peter för allt igår.. Ps tack för att jag fick se Champions league matchen :)

Gårdagens träning med Fykén kl 08:20 på sats Odenplan:

9 runder av Arnold pressar, snake rope 30 sec , sido lyft m. Hantlar, snake rope 30 sec, lutnde sido lyft m. Hantlar och snake rope 30 sec reps antal 15 st.

Sen vart det stående sido lyft m. Hantlar 15 reps superset cabel drag för baksida axlar 15 reps sen snake rope 30 sec 4 runder.
Avslutade med 10 intervaller på bandet

Senare på dagen innan jag anslutande mig till Jennys födelsedagsfest så körde jag en PW runt Djurgården med min träningspartner Gabriel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0