Misslyckad ben benpass

Igår var en normal dag trodde jag körde pw på morgonen som gick bra men efter lunchen så tog jag en siesta i vasaparken med min kollega sen fick jag en avbok då tänkte jag att jag skulle hinnan med att köra ett benpass som gick åt helvete hade Inge krut i benen han med 5 set * 6 reps raka mark och sittande lårcurls 5 * 15 försökte med utfalls steg och benpress men kände att benen var helt slut så jag hick vidare med att köra en till pw istället som gick skit grymt skumt. Det var länge sen jag har känt mig så här slut i kroppen. Men man måste noga vila kroppen nån gång har fan kört nu i 16 dagar i streck så idag blir det bara pilates pass med min PT Carita Leche och en pw på eftermiddagen. Men på fre då jävlar ska det köttas armar.

Sponsorer:


Kommentarer
Postat av: PPPM

Du är ju PT själv, varför behöver du en annan PT? :P

2012-05-24 @ 23:39:54
Postat av: joseph

För att jag ska utvecklas till en bättre Athlet :)

2012-05-27 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0